plaski brzuch

3 skuteczne sposoby na płaski brzuch

Brak czasu, złe nawyki żywieniowe sprawiają, że nasze ciało z wiekiem zaczyna tracić jędrność. Dodatkowe kilogramy najszybciej zauważamy w talii. Zwiększa się obwód bioder, brzuch coraz bardziej uwydatnia się w ubraniach. To oznacza, że czas na poprawienie formy.Możesz zacząć plan od intensywnych ćwiczeń jednak gwarantuję Ci, szybko się zniechęcisz. Mięśnie brzucha stanowią jedną z większych grup mięśniowych człowieka. Biorą czynny udział w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała. Ich ukształtowanie wymaga czasu i cierpliwości. Nie osiągniesz efektów w ciągu tygodnia. Są jednak sposoby na zmniejszenie oponki bez wykonywania intensywnych ćwiczeń.

Wyrób sobie nawyk

Spinanie mięśni brzucha potrafi zdziałać cuda. Możesz wykonywać to w autobusie, stojąc w kolejce do sklepu, siedząc przy biurku, leżąc czy myjąc naczynia. Spinanie mięśni nie tylko je wzmacnia, ale jednocześnie daje natychmiastowy efekt wizualny. Z czasem przestaniesz o tym myśleć i będziesz wykonywała to ćwiczenie odruchowo.

Jedz lekkie, lekkostrawne posiłki

Tłuste posiłki często powodują wzdęcia. Ta nieprzyjemna dolegliwość powoduje, że nasz brzuch staje się wielki jak balon. Przyczyniają się do tego również gazowane napoje, które rozpychają nasz żołądek i wzmagają apetyt. Zapomnij na jakiś czas o gazowanych, słodzonych napojach. Postaw na mineralną wodę, która oczyści Twój organizm, pobudzi Twoje nerki do pracy i przyspieszy wypróżnianie. W rezultacie, Twój brzuch odetchnie z ulgą, a ty nabierzesz więcej pewności siebie.

Wysypiaj się

Minimum 7 godzin Twój organizm potrzebuje na spalenie tego co zjadłaś i oczyszczenie. Efekt będzie jeszcze lepszy, jeżeli położysz się spać wcześnie. Czas przespany przed północą pod każdym względem liczy się podwójnie!

Rozwiń w sobie te 3 nawyki, a zobaczysz, że Twoja figura na tym zyska. Ty poczujesz się pewniejsza siebie i pozytywnie rozpoczniesz wiosnę.

SHARE THIS

RELATED ARTICLES