dieta_owsiana

Jednodniowa dieta owsiana

1-2 dniowe diety to najpopularniejsza forma oczyszczenia organizmu z toksyn. Dziś mamy dla Was jednodniową dietę owsianą, która nie tylko pomoże Wam oczyścić organizm i zbić wagę, ale jednocześnie ułatwi pozbyć się z organizmu złego cholesterolu LDL.

Plan diety owsianej

Dieta owsiana toleruje tylko i wyłącznie owies pełnoziarnisty bogaty w błonnik. To dzięki błonnikowi przez okres stosowania diety nie poczujemy głodu. Pęczniejąc w żołądku dostarczy nam uczucia sytości na co najmniej 3 godziny, do czasu kolejnego posiłku.

Dieta owsiana nie powinna trwać dłużej niż dwa dni. Potocznie nazywana jest dietą weekendową. Jej fenomenem jest utrata nawet 1 kg na dobę.

W trakcie diety posiłki spożywamy 4-5 razy dziennie. Pierwszy posiłek spożywamy zaraz po przebudzeniu. Kolejne spożywamy w 2-3 godzinnych odstępach. W trakcie trwania diety nie słodzimy herbaty ani kawy. Warto też zrezygnować z napojów które zawierają cukry. Spożywane posiłki wzbogać niegazowaną wodą mineralną, która pomoże oczyścić organizm, minimum 1,5 l. dziennie.

Przepis na owsiankę:

Składniki

  • 4 łyżeczki płatków owsianych
  • 0,5 litra nisko tłuszczowego mleka

Do zagotowanego mleka wrzucamy płatki owsiane. Tak przygotowany posiłek spożywamy na ciepło. Oprócz zupy dozwolone jest także spożywanie płatków i otrąb wymieszanych z jogurtem naturalnym.

Zalety diety owsianej:

  • płatki owsiane bogate są w cenne pierwiastki jak magnez, cynk, żelazo, wapń, potas oraz witaminy B, E czy PP
  • łatwe i szybkie przygotowanie posiłku
  • szybka utrata wagi
  • oczyszczenie organizmu z toksyn
  • obniżenie poziomu cukru we krwi i złego cholesterolu
  • tania i prosta

Mamy nadzieję, że nasza propozycja spotka się z waszym zainteresowaniem. Pamiętajcie, że jest to dieta 1-2 dniowa. Dłuższe jej stosowanie powinno zostać skonsultowane z dietetykiem.

 

SHARE THIS

RELATED ARTICLES