cropp-no-brakes-3

Kampania CROPP Jesień – Zima 2016 pod hasłem „No Brakes!”

CROPP programowo łamie panujące zasady! Oversizove kurtki, minimalistyczne, denimowe fasony oraz wszechobecny unisex detronizują panujące w modzie reguły i inspirują do przełamywania swoich barier. Wolność, ruch i energia, to charakteryzuje najnowszą kampanię Cropp’a, której zdjęcia powstały na tle alternatywnych zakątków multikulturowej Marsylii. Let’s break the rules!

Jesienna część kolekcji dedykowana dziewczynom to miks casualowych T – shirtów z nadrukami, wygodnych bluzek typu longsleeve, ciepłych bluz z kapturem i szerokiej gamy dżinsów. Całość doprawiona jest motywami prosto z boiska futbolu amerykańskiego. Charakterystyczne aplikacje, numerki i napisy zdobią większość modeli z kolekcji, a całość utrzymana jest w stonowanych odcieniach bordo, granatu, szarości i bieli.

cropp-no-brakes

Miłośniczki niegrzecznego, lecz dziewczęcego stylu odnajdą się w różowych bluzach i gamie T – shirtów z hasłami, w których jasno mogą manifestować swoje poglądy i dystans do siebie. Hasło „Witch, better have my candies” to zaledwie wstęp do bezkompromisowych, jesiennych modeli.

Ważną częścią kolekcji jest również inspiracja stylem western, w której dominują koszule w kratę oraz dżins z domieszką vintage. Damską kolekcję uzupełniają motywy z bajek Disneya, Star Wars, mroczne koronki oraz ostre, rock’and’ rollowe wpływy. To odważny, bezkompromisowy miks, który w pełni oddaje ideę przekraczania granic w modzie, stylu i wyrażaniu siebie.

cropp-no-brakes-2

W męskiej kolekcji sztandarową inspiracją jest miejski streetwear z solidną dawką popkultury. Klasyczne parki, minimalistyczne T – shirty, czapki beanie i bluzki typu longsleeve w stonowanych kolorach, to ukłon w stronę fanów miejskiego stylu ze sportowym zacięciem. Pojawiające się w kolekcji zabawne nadruki nawiązujące do fast – food’u, Playstation, oraz kinowego hitu Suicide Squad, to popkulturowe elementy, przełamujące grzeczne modele typu basic.

W kolekcji znajdziemy również całą gamę puchowych kurtek, zimowych swetrów, casualowych marynarek i ocieplanych kamizelek. Charakterystycznymi elementami kolekcji są również desenie, jak moro, krata i specjalnie zaprojektowane przez Cropp’a wzory. Całość męskiej kolekcji świetnie uzupełnia gama streetwear’owych akcesoriów. Plecaki, męskie torby, paski, czapki typu full cap oraz kolekcja butów to nieodłączny element męskiej kolekcji. Szeroki wybór dodatków z łatwością podkreśli indywidualny styl każdej miejskiej stylizacji.

cropp-no-brakes-3 cropp-no-brakes-4 cropp-no-brakes-5 cropp-no-brakes-6 cropp-no-brakes-7

Bohaterami najnowszej kampanii CROPP’a są: modelka Charlotte Tomaszewska oraz model Gamou Fall. Gośćmi specjalnymi tego projektu jest tancerka Paulina Dering oraz zawodowy skateboard’er Przemysław Hippler. Autorką stylizacji jesiennego lookbooka CROPP jest Iwona „Starka” Łęczycka, a za makijaż odpowiedzialna jest Marianna Yurkiewicz. Autorem zdjęć we francuskim Le Corbusier, Le bowl de Marseille, La Cours Julien i Prado jest fotograf Bartek Wieczorek, a autorem wideo Florian Malak.


źródło: http://media.lppsa.com
SHARE THIS

RELATED ARTICLES