Urban Decay na Jesień 2016

Na początek kilka słów o samej marce, która jest jednym z moich ulubieńców w świecie makijażu. Jesienna kolekcja mnie nie zawiodła dlatego pomyślałam, że wrzucę Wam trochę inspiracji na ten szary, a zarazem niezwykle kolorowy okres w roku jaki powoli się zaczyna.


Urban Decay – piękno na granicy perfekcji. Marka niezwykle kobieca i jak sama o sobie mówi, niebezpieczna. Kochająca zabawę. To marka dla kobiet, które rozkoszują się swoją wyjątkowością i mają odwagę wyrażać swój indywidualizm.

Istnieje na rynku od przeszło 20 lat. Oficjalnie, Urban Decay ujrzała światło dzienne w styczniu 1996 r. gdy Sandy, David i Wende zaprezentowali linię 10 typów szminek i 12 odcieni lakierów do paznokci. Inspiracja mrocznymi, stłumionymi barwami dominującymi w uprzemysłowionych dzielnicach miasta, zaowocowała nadaniu produktom chwytliwych nazw, takich jak: Smog, Roach, Rust, Oil Slick i Acid Rain.

W pierwszej reklamie, jaka ukazała się w magazynie modowym, pojawiło się pytanie: “Czy różowy przyprawia Cię o mdłości?”. Nowe, świeże podejście doprowadziło do wybuchu rewolucji. Odtąd to inni producenci kosmetyków starali się nadążyć za trendami kreowanymi przez Urban Decay. [historia marki]


Jesienna Kolekcja Urban Decay



urban-decay-jesien

Nowa, jesienna kolekcja to ponad 25 nowych produktów. Znajdziecie wśród nich:

  • kolekcję pomadek Vice lip palet
  • Naked Ultimate Basic – paleta z podstawowymi cieniami do wykonania dziennego makijażu
  • Naked Illuminated Trio do rozświetlania twarzy w trzech kolorach: różowego złota, brązowy, oraz szampański
  • cienie do powiek w postaci tintów o nazwie Liquid Moondust,
  • pomadki Vice Lipstic w niesamowitych kolorach vintage,
  • liner w pisaku oraz tusz do rzęs Total Perversion Reloaded,
  • spray utrwalający makijaż All Nighter,
  • oraz sztuczne rzęsy kolekcji Urban Lash

Jeśli chcecie zobaczyć pełniejszą ofertę to odsyłam Was do Zeberki oraz na oficjalną stronę marki.



Poniżej natomiast kilka inspiracji jak wykorzystać w praktyce najnowszą kolekcję marki:


źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/urbandecayglobal/
SHARE THIS

RELATED ARTICLES

1 COMMENT