najczesciej-popelniane-bledy-w-cwiczeniach-na-plaski-brzuch

Najczęściej popełniane błędy w ćwiczeniach na płaski brzuch

Płaski brzuch i jędrne mięśnie brzucha to pragnienie wielu z nas. W drodze do idealnej figury często popełniamy błędy, które utrudniają nam drogę do osiągnięcia celu. Dziś podsumowujemy kilka z nich i doradzamy jak wyrzeźbić piękny brzuch koncentrując się na ćwiczeniach i zachowując umiar.


1. Codzienne ćwiczenia

Nawet mięśnie brzucha potrzebują odpoczynku, a dla długoterminowego sukcesu nie trzeba ćwiczyć każdego dnia bez przerwy. Regularne i konsekwentne ćwiczenia 3-5 razy w tygodniu wystarczą.


2. Dobry trening trwa pół godziny

Wszystkie mięśnie brzucha potrzebują zaledwie 5 minut intensywnego treningu abyś mogła je poczuć. Pamiętaj jednak, że ich systematyczne spinanie pozwoli przybliżyć Cię do sukcesu dlatego planuj treningi na minimum pól godziny.


3. Powolne ćwiczenia są bardziej skuteczne?

Choć ważne jest, aby wykonać ćwiczenia prawidłowo, to nie znaczy, że trzeba to robić bardzo powoli. Wystarczy, że podczas wykonywania brzuszków podniesiesz górną część tułowia na około trzy sekundy, a następnie opuścisz do ziemi. Spowalniając ćwiczenia będziesz niszczyć wszystkie dotychczasowe starania i szybko spadnie twoja motywacja.



4. Ćwiczenia brzucha na koniec treningu

Pod koniec treningu zwykle brakuje Ci energii, a organizm jest tak bardzo rozgrzany, że efekt ćwiczeń jest niewielki. Najlepszy czas na brzuszki to moment po treningu cardio lub nagrzewania.


5. Pilates nie pomaga w osiągnięciu płaskiego brzucha

Mężczyźni są zdania, że ćwiczenia Pilates są tylko dla dziewcząt i ich mięśnie brzucha po takich ćwiczeniach nigdy nie będą takie jak po intensywnym wysiłku fizycznym. Jest to dalekie od prawdy! Pilates wzmacnia organizm, a właściwa dieta i ćwiczenia cardio doprowadzą do pożądanego wyglądu. Należy pamiętać, że mięśnie brzucha to również wpływ genów, a nie tylko ilość i nakład pracy.


6. Nie potrzebujesz dodatkowego obciążenia

Nie musisz dodatkowo obciążać ciała aby wzmocnić i podkreślić ABS. Wystarczy, że położysz się na ziemi i zaczniesz ćwiczenia – jest to tańsze rozwiązanie, równie skuteczne, a ćwiczenia możesz wykonywać wszędzie.

SHARE THIS

RELATED ARTICLES