Joga-dla-twarzy

Chcesz wyglądać młodziej? Poznaj Jogę twarzy.

Naturalny sposób na młodszy wygląd mówią, odpowiedni relaks dla ciała i duszy mówią, czy to naprawdę jest sposób na zachowanie młodości?

Sprawdzamy czy to co piszą w gazetach i mówią na spotkaniach dla osób praktykujących jogę jest rzeczywiście prawdą!


Joga

Nie jest to jedynie forma ćwiczeń, a wywodząca się z Indii filozofia zajmująca się związkiem pomiędzy ciałem, a umysłem. Słowo Joga ma wiele znaczeń, jednym z nich jest „ujarzmienie” czyli opanowanie własnego ciała i umysłu. Jest to niezwykle trudna umiejętność, dlatego niektórzy muszą praktykować latami aby dojść do perfekcji.

U nas w Polsce, Joga została sprowadzona do formy ćwiczeń fitness, które są dość wymagające, pomagają zrzucić zbędne kilogramy i uelastycznić ciało. I nie trudno się z tym nie zgodzić patrząc na efekty gwiazd, które podjęły się wyzwania. My jednak zamiast ćwiczyć całe ciało zaczęłyśmy od twarzy.

Zgodnie z zaleceniami:


Codziennie rób miny

Wiesz, że pod skórą twarzy kryje się ponad 50 mięśni, które można wyćwiczyć tak samo jak inne mięśnie w ciele? Kiedy zaczynasz nimi ruszać zwiększają swoją objętość i napięcie, przez co działają jak naturalny lifting twarzy. Wystarczy 5 minut dziennie, a efekty można uzyskać już po 2-3 tygodniach. Możesz wykonywać je rano lub wieczorem, przed nałożeniem kosmetyków. To fajna forma zabawy nie tylko przed lustrem, ale również z dziećmi, które przecież kochają stroić miny.


Wdech, wydech, wdech, wydech czyli oddychaj pełną piersią…

Głęboki oddech odpręża i oczyszcza organizm. Osoby, które regularnie praktykują to ćwiczenie na ogół dobrze wyglądają. Każdy przeponowy oddech pozwala Ci się pozbyć z organizmu toksyn oraz ułatwia relaks całego organizmu.

Taki relaksacyjny oddech powinien trwać od 1-3 minut. Rozluźnij mięśnie twarzy, usiądź wygodnie z wyprostowanym kręgosłupem, zamknij oczy i głęboko oddychaj.


Uśmiechaj się jak najwięcej

Uśmiech to jedno z najważniejszych ćwiczeń w jodze dla twarzy. Aktywuje mięśnie okrężne ust, policzkowe, jarzmowe, wzmacniając i poprawiając kontur ust, uwypuklając policzki i niwelując drobne zmarszczki.

A zatem do dzieła! Uśmiechnij się szeroko, rozciągając kąciki ust na boki. Wytrzymaj tak 10 sekund, rozluźnij. Powtórz to ćwiczenie 10 razy.

Kiedy testowałyśmy wszystkie zalecenia po kolei miałyśmy po pierwsze świetną zabawę, po drugie czuć było, że organizm się odprężył, zrelaksował. Pamiętajcie tylko żeby wyrzucić, na czas ćwiczenia, z głowy wszelkie myśli, zmartwienia i smutki. Oraz dobrze się bawić!

SHARE THIS

RELATED ARTICLES